Onsdag

Jahapp, onsdag idag igen. Idag har vi inte haft för oss så mycket. Axel började låta tjock i näsa och hals igår och nu på morgonen så därför höll vi oss inne. På dagen var han helt normal igen så jag hoppas att det inte är förkylning på ingång för då kan man säga hejdå nattsömn...Dessutom så åker vi ner till mina föräldrar på fredag och då har vi ju inte tid med att bli sjuka.

Jag fick en sådan hemlängtan så jag kände att åka hem var på sin plats. Jag vill ju träffa mitt brorsbarn Astor så himla mycket! Sist jag var hemma va dom jätteförkylda så då va det inte aktuellt att träffas med en två veckor gammal bebis...
På lördag så hålls det ridkurs i stallet så då får vi ju va på plats och kika och fika!=) Jag har dessutom blivit lovad grillning på lördag..mums!Årets första. På söndag ska jag hjälpa min brors sambo med lite ridning och sedan ska vi åka till Lager 157 i Gällstad. Resten av veckan tar vi som den kommer. Självklart vill jag ut och rida nu! Eftersom jag hade så ont i bäckenet när Elsa låg i magen så har jag inte ridit på hur länge som helst! Självklart blir det en tur på Galdur men ska nog fråga om jag får låna finaste Villimey för en tur också!



Nehepp nu ska jag se på Sveriges Mästerkock och ladda inför mitt schemamöte med sommarjobbet imorgon..Båda barnen får följa med...pust. Men det går nog bra!=)

Hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0