Ridning på schemat

Än så länge idag har det varit rätt lugnt här hemma. Men alldeles starx så ska jag påbörja middagen. Lite tidigt idag men jag ska sedan ut och rida på Leikur. Eftersom F inte är så van än så länge med att var själv med båda barnen och fått rutin på det hela så är jag snäll och lagar middag åt dom innan jag åker. Det blir nog lugnast så tror jag!

Just nu regnar det men jag hoppas att det slutar snart så att jag slipper rida i regnet. Funderar på att ta med mig Skorpan på ridturen idag också eftersom jag ska rida själv. Det återstår att se om hon har turen helt enkelt..=) Stället jag rider på ligger 7km rakt ut i skogen på en grusväg så att risken att stöta på en bil är minimal.

Ne, nu är det dags att börja rulla lite köttbullar, potatisen är redan skalad och står på spisen.
Ha en fortsatt bra dag!
hejpåre

Kommentarer
Postat av: thilde

Vilken otroligt snäll fästmö du är :)

Hoppas F förstår att uppskatta din hjälpsamhet.



Härligt att du kunnat börja med ridningen igen. Måste vara skönt att kunna ta upp din gamla hobby.



Nu har det börjat sparka lite i magen också :) Så spännande nu, men sen lär jag väl tröttna.

Kram

2012-03-31 @ 16:32:13
URL: http://thildesblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0