Packning

Jobbmötet gick bra idag och Axel gick bara runt och kikade. Sju veckors jobb blir det i sommar. För det mesta dagpass så då börjar jag vid 07.30 och slutar 12.30 eller 13.30 så det är ju helt okej. Har dock tre helger, långa pass men bra med pengar, då jobbar jag 07.30-21.30...Hoppas ni antecknar för det va ju väldigt intressant..=) Hur som haver frågade dom om jag kunde tänka mig att hoppa in och jobba helgen v.25 också. Jajjemän sa jag...Min mamma va väldigt snäll att påpeka att detta är midsommarhelgen..hmpff..Ja,ja jag brukar ju ändå inte göra något speciellt på midsommar och jag blir nog inte ledsen när jag får det ob tillägget...

Imorgon åker jag ner till päronen och det ska bli så skönt!Har påbörjat packningen så det är bara kläderkvar nu så det borde gå rätt fort imorgon. Dock blir det ganska så mycket packning när man har barn!Kläder, välling, flaskor, blöjor, leksaker och vagnar...Känns som ett mindre flyttlass varenda gång man ska åka iväg någonstans.


Nu ska jag kika vidare på tvn så ha en bra kväll!
Hejpåre


Kommentarer
Postat av: thilde

Men snuttan då så söt hon är!

Hoppas ni får en härlig semester hos dina föräldrar.

Kram

2012-03-09 @ 08:54:50
URL: http://thildesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0