Kläder och trots

Nu har jag hittat en klänning att ha på dopet. Jag har ioförsig bara sett den på internet så jag hoppas att den passar i verkligheten också! En prickig klänning blir det, om den nu passar vill säga...Jag har även hittat kläder till Axel. Det får bli chinos, skjorta och en väst. Han behöver ju även skor men där får han faktiskt ha ett par vanliga sneakers till som även kommer bli årets vår och sommar skor. Vägrar köpa ett par finskor för typ 300 och sedan bara använda dom en endaste gång,någon måtta får det vara! Elsa ska få en linnebody att ha under dopklänningen, ett par strumpbyxor och en annan klänning att ha när hon inte har dopklänningenpå sig. Jag har läget under kontroll!
Jag har även pratat med prästen och alla papper är på väg. Jag har också ringt till tjejen som ska sjunga på dopet.
Låtarna vi ska ha är:
http://www.youtube.com/watch?v=4UNdqmkJ_aw  och http://www.youtube.com/watch?v=RpMLN2A6nX4

Idag blir det nog lugna gatan här hemma lite tvätt och dammsugning bara. Handskas med Axel som kommit in i 18månaders trotsen...hua. Antar dock att det bara är en försmak på 3 års trotsen. Får han inte som han vill pronto ställer han sig och gallskriker altenativt dunkar huvudet i väggen och sedan lägger sig ner och gallskriker...Hoppas att denna perioden är kortvarig!

Ha en bra dag!
Hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0