Fredag

I onsdags eftermiddag var Skorpan nästan helt som vanligt igen. Hon har sedan fortsatt att vara som vanligt förutom att hon inte vill hoppa upp i soffan själv. Jag började tänka att hon har gått helt bananas och hittat på allt. Men sen ringde veterinären och sa att blodproven visade att hon hade bukspottsinflammation. Tur för henne att hon inte bara hittade på..hehe. Nu ska hon bara äta ris och fisk i några dagar för att sedan succesivt gå över på ett dietfoder som jag köpt idag. Hon får absolut inte äta något annat så när Axel äter får hon sitta i trappen bakom grinden och det gillas inte alls..Hon förstår inte att det är för hennes bästa.


Idag har det varit rätt lugnt här hemma. Lite handling bara. I helgen så blir det nog också ganska så lugnt. Vi hittar nog på något längs vägen. På söndag ska jag ut och rida igen på Leikur eller Geisli, vem vet?=) Dom följande helgerna är rätt busy med en massa krinflackande så man ska nog passa på att bara ta det lugnt hemma en helg. Snart är det påsk och då ska vi till Uppsala. Därefter ska vi ha vårat dubbeldop för Axel och Elsa. Innan det ska vi åka ner och gå på dopsamtal. Vi ska ju ha dopet hemma hos mina föräldrar.
Sedan ska man ju kläder och sådana saker fixas till barn och mig själv. Önskar att man vore kille nu för då hade det ju bara varit att ta på sig en skjorta och kostym liksom. Frågan är vad man ska ha på sig, alla på min sida kommer ju ha kostym på sig så vad är passande?Förslag någon?

Gu, va jag svamlar jag gör nog bäst iatt fortsätta titta på tv!
Ha en bra helg
hejpåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänning!! Pussa puh på nosen!

2012-03-23 @ 21:08:21
Postat av: Thilde

Nåt färgglatt förstås och jag röstar också på klänning!

2012-03-23 @ 21:23:02
URL: http://thildesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0