fredag

Det vart lite blött när jag var ute och red i onsdags men som vanligt så glömmer man bort regnet när man väl sitter på hästen. Det blir liksom extra skönt att komma hem på kvällen, ta en dusch och sedan lägga sig i soffan. På söndag  blr det ridning igen men då får jag sällskap på turen också. Med tanke på att jag inte ridit på ganska länge trodde jag att jag skulle få ganska så mycket träningsvärk men det fick jag bara första gången och sedan har jag inte känt av det mer vilket känns skönt att slippa!

Idag blir det lite städ och sedan veckans storhandling. Tycker att det är skönt att få det gjort på fredagen så att man kan ägna helgen till roliga saker. Imorgon blir det lite shopping. Kläder till barnen och till mig inför dopet. Det bästa av allt är att jag har presentkort som kommer täcka det mesta. Sånt gillas!=) Kanske blir det en favorit i repris från förra helgen med lek och fika i parken..Men jag såg att det skulle bli lite kyligt väder så vi får se helt enkelt.


Ha en bra helg!
hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0