Semledagen!

Nu är Semledagen här och man kan äta semlor "lagligt". Nu har ju jag redan ätit tre semlor iår men det är ju idag det räknas!Förra året så fick vi inga semlor denna dag eftersom jag var lite sent ute och det va helt slutsålt. Men i år så!
Jag är värd att få trycka i mig en semla idag eftersom jag ramlade igår när va ute och gick så idag är jag helt blåslagen. Kan knappt lyfta armen eftersom den är så mörbultad.Kanske ska skaffa sådana där tantbroddar när jag ändå ska ner till centrum...

Annars händer det nog inte så mycket idag. Ska ringa till mitt sommarjobb och bestämma vilka veckor jag ska jobba!Jag längtar!=)

Ha en bra dag
hejpåre

Kommentarer
Postat av: sara

Men fy, sånt händer ju så snabbt! Det är ju verkligen snorhalt! Kram på er

2012-02-21 @ 09:49:38
URL: http://mammasamvosara.blogspot.com
Postat av: Frida

skaffa broddar emma, så inte tant ramlar igen ..,;)

2012-02-21 @ 20:09:49
Postat av: Thilde

Håller med Frida! Skaffa broddar bums och leta efter såna som går både under tå och häl. Här är hela gården en isbana så för mig är det broddar som gäller (och för hästarna med!).

Kram!

2012-02-22 @ 09:59:18
URL: http://thildesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0