Prinsessbebis

Halloj allihopa!
Gårdagen gick ganska så bra..Inte så mycket städning dock och ingen långpromenad..Men vi va på bvc och mitt lilla troll vägde nu (för den som nu är intresserad) 5065g! Hon växer som hon ska så det är skönt. Då vet man att hon får i sig tillräckligt med mjölk och att den innehålller näring.Skönt!

När vi sedan kom hem så sov lillan i sin bilstol och Axel ville mysa så vi satt i soffan och somnade sedan..oopps. Men idag har jag tagit igen det med att både städa och gå på långpromenad med Skorpan. Det är ju så skönt med vårvärmen och att det mestadels är barmark överallt. För övrigt så började vi dagen med att följa nyhetsrapporteringen om prinsessbebisen. Det bor en liten liten rojalist någonstans inom mig som vid dessa tillfällen kommer fram..=)För det mesta så bryr jag mig inte så mycket men nu blev man allt lite rörd när Daniel höll i presskonfreansen imorse!Kanske är det för att jag själv fick barn för mindre än två månader sedan så man vet ju hur det känns. Men efter att ha sett den presskonferansen ca tusen gånger och en massa experter analysera sönder om vad hon skall heta så stängde jag av och gick ut i solen. Man får ju faktiskt veta vad hon heter imorgon så jag tror jag överlever tills dess..;)

Ha en bra kväll!
hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0