Lördag

Japp, klockan är nu halv ett och jag har redan hunnit med att stor städa huset (inte källarn dock för det är inte mina domäner), tvättat en maskin tvätt och fått i Axel lunch. F har varit ute på promenad med båda barnen så jag kunde städa ifred. Skönt!Man hinner med så mycket mer på dagarna när man har småbarn och går upp i tid på morgonen.

Nu återstår det att bara duscha och sedan kan jag ta det lugnt resten av dagen och invänta mamma och pappas ankomst vid sju ikväll.Mamma ärså snäll att hon har lagat mat som hon tar med sig. En favorit dessutom, Maddes falska viltgryta.Mums!Kanske ska ta och baka en morotstårta också för det vore ju smarrigt att ha tills imorgon!

Ha en bra lördag!
Hejpåre

Kommentarer
Postat av: Sara och Alfred

Va duktig du är :)

2012-02-11 @ 14:00:25
URL: http://mammasambosara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0