In Time

Hoppas du har haft en trevlg fredag!Dagen hos oss har varit rätt så slapp. Förutom F då som har slipat golvet i Axels rum. Det blev så himla fint. Nu ska det bara lackas så är det klart. Skulle vilja vitlacka det egentligen men det känns inte så optimalt i ett barnrum dock..
När slipen skulle lämnas in passade vi på o handla lite eller ja, jag handlar och F går bakom och knuffar vagn.

Körde lite middag på det, Axels nya favorit pommes frites. Dom är ju så lätta och hålla i när man äter. Är dom lite för hårda så tar han bara in den i munnen och pressar ut innehållet och spottar sedan ut "skalet"..sötnöten=)
Ett bad för lille Brax bidde det eftersom han somnade i soffan igår så vart det varken bad eller tandborstning igår men så kan det va ibland!

Parkera sedan i soffan framför På Spåret, det är obligatoriskt en fredag!!!Följt av filmen In Time med Justin Timberlake och Amanda Seyfride. Den va ganska så bra faktiskt. Lite lagom action i min smak!
Nä, nu ska vi nog ta och sova för imorgon väntar allt damm som lagt sig i huset från slipningen på att bli borttaget och därefter kommer mina päron och min lilla Skorpis!=)

Hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0