Fredag då

Jahapp, började dagen lite lugnt. Promenad efter lunch i solskenet. Hem och äta lite frukt och sedan ta entupplur i soffan med Axel. Sedan veckohandla med båda barnen själv...pust!!!F va hos en kollega och hjälpte till med att bära gipsskivor och när jag o barnen kom fick Axel leka med sin kompis och vi vuxna drack en kaffe. Nu va det sent och Axels mage kurrade och då blir han på så där lagom roligt humör...Men med en frusen pommes frites i hnden så vart han nöjd. För en stund iallafall...Nu är det soffan med godis och cola.

Cancer är en jävla skit sjukdom!!!Min farfar dog i det 1995, min farmor dog i det för fem månader sedan och nu har en till drabbats i min familj och det är bara skit!!!Hatar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0