Den bästa vagnen!

Måste säga att det var väldigt lugnt ock skönt här hemma i helgen när jag och Elsa var själva. Vi låg i soffan och mös och tittade på film. Promenad i vårsolen i skogen och låg och mös lite till. Sedan kom Axel hem igen och inom en sisådär 4 sek så var alla hans leksaker utspridda över halva huset igen. Längtar tills hans rum blir klart så att en del av leksakerna kan flytta upp dit. Igår lackades golvet första gången av totalt tre. Sedan ska det "bara" sättas upp lister och två små väggar reglas och sättas upp så att det blir en garderob igen. Därefter lite målning och sedan är det nog klart. Nu ärjag sugen på att börja fixa i Elsas sum också. Hittade en jättefin fondtapet till hennes rum igår när vi va i färgbutiken. En rosa med fåglar och blommor!=) Här är det inget genustjafs utan det är blått i Axels rum och rosa i Elsas..

Igår va vi ute på en liten skogspromenad och Axel va jätteduktig och gick helt själv hela rundan runt, även fast jag fick gå och hämta honom någongång när en vattenpöl var extra intressant eller om han tog en annan stig än vad jag hade tänkt...Elsa åkte i den vanliga vagnen och det är så skönt att bara använda den. Syskonvagnen är pest och pina att gå med. Dom sitter som små sardiner och den väger bly!
Med min älskade vagn kommer man fram överallt!Vi har gått på snåriga stigar i skogen, på stranden i Falkenberg, ja nästan överallt och det har aldrig varit några problem att ta sig fram med den. Om man är i vagnköpatankar och vet med sig att man inte bara vistas på Stockholms fina gator så rekommenderar jag verkligen denna!!
En Brio Happy Duo, med lufthjul. Kostar ca 7000 papp och värd varenda krona!!!

Ha en bra dag!
Hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0