Världscupen

Hela helgen lång är det världscupen i dressyr o hoppning på tv och det passar ju utmärkt när det är ett sånt pissväder ute. Idag vet jag inte riktigt om det har snöat eller regnat ute..Antar att det är det som kallas snöblandat regn. Såg att inlägget från igår vart lite knasigt men jag blogga från mobilen för första gången..=)
Fick en tidig födelsedagspresent från min kära sambo, en rosa nokia n9! Nu vankas det snart middag o sedan lite fredagsmys med film o godis. Måste försöka se Anton i Lets Dance först bara..;)
Ha en bra fredag!
hejpre

Kommentarer
Postat av: Thilde

Åh vill också kolla hästsport! När sänds det i helgen? Bänkar mig gärna om skitvädret fortsätter. Kram

2012-04-20 @ 18:59:58
URL: http://thildesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0