Nära döden upplevelse!

Ja,morgonen idag började med en riktig nära döden upplevelse milt sagt. Jag höll på att damma och o ena fönstret va det lite spindelnät precis som det kan va om man inte dammat på två veckor. Alltså  typ tre trådar. Men så lyfte jag bort en blomma som låg där och bakom satt den största,fetaste spindeljävel jag sett. Ja är livrädd  för spindlar och jag skrek nog så högt o länge att jag tror att alla grannar som inte vaknat än vaknade. Freddy kom uppspringande och frågade va det va, jaha bara en spindel. Eftersom han tyckte att det "bara" va en spindel så fick han äran att döda den.Så regnar det nu så skyll på honom!
Det va en såkallad höstspindel o dom lever alltid i par.Vi hittade en (o dödade) i höstas så jag har bara gått o väntat på att jag skulle hitta dess partner o tadaaaa där va den! Tur jag inte va hemma själv för då hade jag fått ringa hem Freddy alternativt polisen.
Resten av dagen: storstäd, jag åker ju imorgon o jag hatar att komma hem till ett smutsigt hus, tvätt,lek inomhus o på lekpark,promenad, middag, kikat världscupen i dressyr, bolibompa, maraton i barnbad och nu sover båda barnen här brevid mig!
Nu ska jag passa på att läsa lite!
ha det
hejpåre

Kommentarer
Postat av: thilde

Du är för rolig. "Nära döden" jag blev ju orolig :)

Kram

2012-04-24 @ 09:56:19
URL: http://thildesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0