Jahapp

Nu var det länge sedan jag skrev här men så kan det gå. Förra helgen alltså över påsk var vi i Uppsala och hälsade på. Men först stannade vi till i Stockholm på födelsedagskafferep. Väldigt trevligt va det men man får ju lite prestationsångest inför sitt egna kalas när det är en konditor som har bakat. Men det va väldans gott, lite för gott.;) På påskaftonen tog vi en liten promenad med betoning på liten eftersom  det var snorkallt och blåste isvindar. Så det vart mest en tur till närmsta lekpark så Axel fick leka av sig lite. Dagen följdes ju såklart av påskmiddag och en massa massa godis. Påskdagen åkte jag, Elsa och Skorpan ut till Hökebo för en fika och mycket barnprat..=) Hade jag inte behövt åka hem så hade vi nog kunnat prata på hela dagen lång tror jag!


Vi åkte hem till våran lilla håla tidigt på måndags morgonen så vi skulle hinna handla och göra lite trädgårdsarbete innan kvällen. Resten av den här veckan har varit rätt tråkig eftersom det har ösregnat.Så vi mest varit inne och tagit det lugnt. Det märktes på Axel att vi hade varit borta för han va väldigt lugn och stillsam hela tisdagen. Vi satt i soffan och mös till filmen Rio.

Nu är det helg igen men den blir nog väldans lugn eftersom F är på träningsläger i Motala, åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen. Ska nog försöka komma ut på en långpromenad iallafall men det är ju mycket roligare om man är två som är ute och går..Axel är inte så rolig att prata med. Eller man förstår inte riktigt va han säger rättare sagt..=)

Ne, nu ska jag nog ta och fixa med lite städ och tvätt som väntar. Måste ringa till Tele2 idag också för att fixa ett mini simkort till min nya telefon också, det kan bli kul...

Ha en bra dag
krampåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0