Halloj där!

Nu har det!!gått fasligt långt sedan jag blogga sist..Men det har nog inte hänt sådär fasligt mycket heller. Igår va jag o red på Leikur,som vanligt på onsdaga.Så himla tyst och skönt att få komma ut på landet o sniffa häst!
Men nu dröjer det några dagar tills nästa gång för på söndag åker jag,barnen o Skorpan ner till mamma o pappa. Dopet är ju nästa vecka så jag åker ner för att hjälpa till. På måndag ska jag träffa prästen o gå igenom dopet. På fredagen blir det fullt upp, först ska barnen fotograferas hos en fotograf.Sedan bär det av för att köpa blommor, duka i bygdegården o göra smörgåstårta m.m.
Men det är nästa veckas bekymmer..Nu ska vi åka o handla!
hejpåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0